11 Ocak 2011 Salı

Rika Yüzleşir

 O muydu aradığım bir başkası mı ? Bilmiyordum... Belki ilk zaafımdı ; belki ilk telaşım ; ilk yorgunluğum sonucunda çıktığım bir yolculuktu. Yollar uzundur , gidersin ; bakarsın sağına soluna ; düşünürsün - taşınırsın. Aklın karışıktır. İşte o yolculuğu şimdi yaşıyorum. Saat 05:10 ve bir yolculuktayım. Bir maraton sanki bu ... Az önce okudum senden dökülenleri. Az önce anlamaya çalıştım , çözmeye çalıştım seni . Beceremedim sanki ... Çakılı kalınan bir nokta var hep , farkında olmadan çakılı kalınan ... Bir gün karşılaştığımızda anlatacağım şeyler de var sana. Tıpkı senden önce anlattıklarım gibi... Tıpkı kendime anlattıklarım gibi ; Tıpkı "S"deki gibi ... Yıllar önce uykularımı kaçırabilen kadın döndü sanki , taşındı apartmanıma ; kapı komşum oldu. Sanki sabahlara kadar Leonard Cohen dinleyip şarabımızı yudumluyoruz. Sanki çalamadığım o lanet gitarı dinleyip yüzünde tebessümler oluşuyor "hala" ...  Halbuki ne gitarım burada , ne o, ne de bir başkası ... Peki neden ? Benim yüzümden ... Özür diliyorum ondan , özür diliyorum kendimden , özür diliyorum senden ... Özür diliyorum tüm bozkırlardan , dağlardan , karalardan , kumlardan ... Deniz çocuğuyum ben, yapamıyorum oralarda ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder