22 Ocak 2011 Cumartesi

Denizi Seviyorum

Denizlere açılmak istiyorum , bir daha dönmemek üzere ... Biliyorum deniz dalgalı , yorgun , uçsuz bucaksız ... Kaybolabilirim orada... İnsanlar, gitti - dönmeyecek derken ; benden ümidi kesmişken yaşayabilirim denizin koynunda ... Kendimi denizlerde bulabilirim mesela , küçük renkli sarı balıklar ve yosun kokuları olur hayatımda ... Her vapur seyahatinin eşsiz hediyesi iyot kokusu , tepede yelkovan kuşları ... En dipte ise ben ... Denizin tam ortası ; olmak istediğim yer işte tam orası ... Bir şansım olsun istiyorum , denizlerde yaşamak şansı ... Yıldızları değil kum tanelerini sayayım , başım dönsün delice ; aklım çıksın ansızın ...

Denizlerde yaşamak istiyorum ; kayıtsız , umarsız ... Deniz kokusu sarsın her yanımı ; sağımı - solumu - önümü - arkamı - aklımı - fikrimi - zikrimi - tenimi ...

Ortaçgil'in şarkısı gibi olsun hayatım :

"Kürek olmuş ellerim
 
Bir baktım yüzüyorum
Dalıp suya bakınca 
Neleri görüyorum
Bambaşka bir dünyada 
Hepsi başka biçimde
Yaşıyor hep içimde
Denizi seviyorum..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder