24 Ocak 2011 Pazartesi

Gecenin Şarkısı

Bu satırları 23.59'da yazmaya başlıyorum. Ben hala seni düşünerek bir şeyler ifade etmeye çalışırken bir gün değişmiş olacak. Tarih değişecek , zaman hayatımdan bir günü daha resmen  götürmüş olacak . Yeni bir 24 saat başlayacak pazartesi diye adlandırılan . Değerli vaktimin pahası daha da artıyor seni düşündüğüm her an. Donakalıyorum , zaman bana bakıyor ben saatime bakmazken ... Tezatların anlamı değişiyor , dilemmalar hayatımdan defolup gidiyor . O kadar kararlıyım ki seni sevmek çabasında . O kadar sağlamım ki , ve o kadar istiyorum ki seni hayatımda ... Şarkılar çalıyor ; anlamlarını düşünüyorum bazen , seni aradığım oluyor içlerinde . Bu gece de öyle bir anı yaşıyorum . Şarkılar çalıyor hala, ben içlerinde bir yerlere seni koyuyorum ,  gözlerim doluyor tekrar tekrar...

"Don't say good bye to me
 Describe the sky to me
 And if the sky falls, mark my words
 We'll catch mocking birds"
Bu gece dinlenen şarkıların iki sorumlusu var ; biri sensin diğeri ise şarkıları bana yollayan çok sevdiğim bir dostum ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder